Kampania „Wrzucam na luz“ realizowana przez Proama we współpracy z agencją social media Think Kong, została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Magellan Awards, organizowanym przez amerykańską organizację LACP, zrzeszającą profesjonalistów z branży marketingowej. ...
Czytaj dalejDzisiaj - konferencją prasową w siedzibie Komendy Głównej Policji – rozpoczęła się kampania społeczna: "Bezpieczny, bo widoczny", której celem jest promowanie noszenia odblasków przez pieszych, szczególnie dzieci. ...
Czytaj dalejOd 31 sierpnia br. noszenie odblasków przez pieszych po zmroku w terenie niezabudowanym jest obowiązkowe. Celem tego przepisu jest poprawa bezpieczeństwa pieszych. W związku z tym Proama rusza z akcją wyposażania pieszych w odblaski. ...
Czytaj dalejJuż 90 tys. osób poparło kulturalne zachowanie na drodze na stronie kampanii społecznej „Wrzucam na luz” na Facebooku. Organizatorem kampanii jest firma ubezpieczeniowa Proama, a patronat nad nią sprawuje Komenda Główna Policji. ...
Czytaj dalejNie tylko przestrzeganie przepisów Kodeksu Ruchu Drogowego, ale również zasad kultury oraz odpowiedzialność za innych użytkowników dróg, ma wpływ na nasze bezpieczeństwo i komfort jazdy. Policja i firma ubezpieczeniowa Proama ponownie przypominają o potrzebie zachowania kultury i szacunku kierowców dla innych na drogach, organizując akcję „Kulturalna jazda na ferie” w ramach kampanii Wrzucam na luz.
Czytaj dalejW obecności sędzin z Kapituły Rekordu Guinnessa, w piątek 22.11.2013 w Lublinie pracownicy Proama ułożyli największy wzór samochodu z ludzi. Nie był to jednak zwyczajny samochód, ale samochód z logo kampanii Wrzucam na luz. W ten sposób pracownicy Proama ustanowili Rekord Guinnessa.
Czytaj dalej