„Wrzucam na luz”, kampania prowadzona w mediach społecznościowych przez firmę ubezpieczeniową Proama, promująca kulturalne zachowanie na drodze, zajęła pierwsze miejsce w rankingu opublikowanym przez Gazetę Bankową. Obecnie akcję popiera już 60 tys. osób. Patronat nad kampanią sprawuje Komenda Główna Policji. ...
Czytaj dalejJuż 50 tys. osób poparło kulturalne zachowanie na drodze na stronie kampanii „Wrzucam na luz” na Facebooku, prowadzonej przez firmę ubezpieczeniową Proama. „Wrzucam na luz” to akcja zorganizowana na rzecz kulturalnego zachowania na drodze, wskazująca i jednocześnie piętnująca najczęściej spotykane agresywne i niegrzeczne postawy kierowców. ...
Czytaj dalejPonad 3 tysiące naklejek, promujących kulturalną jazdę, wręczyli policjanci kierowcom podczas Dnia Kulturalnego Kierowcy, zorganizowanego w ramach kampanii społecznej Wrzucam na luz. Kampania ta jest realizowana we współpracy Policji i firmy ubezpieczeniowej Proama. ...
Czytaj dalejProama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, w ciągu dwóch ostatnich miesięcy zgromadziła na Facebooku, wokół kampanii promującej kulturę jazdy, ponad 20 tys. fanów. ...
Czytaj dalejProama została partnerem cyklu edukacyjnego, zatytułowanego „Jeździć po ludzku”, publikowanego na łamach Super Expressu. W ramach cyklu Proama przygotowuje krótkie poradniki dla kierowców, dotyczące ubezpieczeń samochodów. ...
Czytaj dalej