Proama została partnerem cyklu edukacyjnego, zatytułowanego „Jeździć po ludzku”, publikowanego na łamach Super Expressu. W ramach cyklu Proama przygotowuje krótkie poradniki dla kierowców, dotyczące ubezpieczeń samochodów.
Akcja edukacyjna „Jeździć po ludzku” ukazuje się na łamach Super Expressu w czwartki. Jej celem jest promowanie pozytywnych zachowań na drodze, sprzyjających sprawnej i przyjaznej innym użytkownikom dróg jeździe, bezpieczeństwu użytkowników ruchu drogowego oraz wspieranie idei przyjaznego sposobu jazdy jako metody na zmniejszenie korków, usprawnienie jazdy, oszczędność paliwa i ograniczenia stresu za kierownicą.
W zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, eksperci Proama, wyjaśniają na łamach Super Expressu m. in. czym jest ubezpieczenie OC, jak wybrać dobre AC, kiedy potrzebna jest Zielona Karta, czy warto kupić assistance i jak wygląda proces likwidacji szkody komunikacyjnej.
- Patronowanie tej akcji jest spójne z naszym wizerunkiem i naszą polityką biznesową. Proama bezpiecznym, a tym samym kulturalnym kierowcom, daje większe – nawet 70% - zniżki bonus-malus na OC i AC – mówi Łukasz Jadachowski, Dyrektor Marketingu, Proama.
Pojnadto tematyka cyklu, publikowanego na łamach Super Expressu, jest zbliżona do akcji realizowanej przez ubezpieczyciela w mediach społecznościowych, pt. „Wrzucam na luz” , której celem jest promowanie uprzejmego zachowania na drodze oraz wskazywanie i jednoczesne piętnowanie najczęściej spotykanych agresywnych przypadków. Na specjalnie założonej na Facebooku stronie: www.facebook.com/wrzucamnaluz Proama zwraca m. in. uwagę na fakt, że przyczyną wielu wypadków drogowych i stłuczek jest często zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców.
Cykl edukacyjny na łamach Super Expressu potrwa do połowy lipca. Proama jest jednym z trzech jego partnerów, obok Orlenu i viaTOLL.