W obecności sędzin z Kapituły Rekordu Guinnessa, w piątek 22.11.2013 w Lublinie pracownicy Proama ułożyli największy wzór samochodu z ludzi. Nie był to jednak zwyczajny samochód, ale samochód z logo kampanii Wrzucam na luz. W ten sposób pracownicy Proama ustanowili Rekord Guinnessa.
Od początku Proama stawia na nowoczesne rozwiązania. Jako pierwsza na rynku zaproponowała 70 proc. zniżki bonus-malus dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców, Osobistego Doradcę dla osób kupujących przez Internet i telefon, czy specjalny system do obsługi sprzedaży agencyjnej, który w pełni wyeliminował obieg papierowy w relacji ubezpieczyciel – Agent. Natomiast w piątek pracownicy Proama ustanowili Rekord Guinnessa, który został potwierdzony oficjalnym certyfikatem.
Rekord został ustanowiony w drugą rocznicę sprzedaży pierwszej polisy, żeby uczcić 600 tys. klientów. W biciu rekordu wzięło udział 266 osób.
- Ustanawiając ten rekord potwierdziliśmy, że w Proama wspólnie możemy dokonywać niezwykłych rzeczy. Każdy pracownik jest u nas tak samo ważną indywidualnością, ale wspólnie tworzymy zespół, który dzięki ścisłej współpracy osiąga niezwykłe efekty biznesowe – 600 tys. klientów pozyskanych w ciągu 22 miesięcy działalności – mówi Robert Sokołowski, Dyrektor Generalny Proama.
Pracownicy Proama ustawili się we wzór samochodu z logo kampanii społecznej Wrzucam na luz. Wrzucam na luz jest to kampania, poprzez którą Proama chce zmieniać zachowania kierowców na drodze, namawiając ich do życzliwości wobec innych uczestników ruchu drogowego, wierząc, że kultura i brak agresji jest ważnym elementem bezpieczeństwa. Obecnie kampanię na Facebooku popiera 70 tys. osób.
Proama zatrudnia obecnie 364 osób, z czego 263 pracują w Oddziale w Lublinie.