Proama rozpoczęła emisję kolejnego spotu w ramach kampanii promującej autocasco. Tym razem ubezpieczyciel zwraca uwagę na szeroki zakres ubezpieczenia, dzięki zastosowanej formule „all risk”. Zakres ubezpieczenia formułowany jest zazwyczaj na dwa sposoby: w oparciu o zasadę ryzyk nazwanych lub jako ubezpieczenie od wszelkich ryzyk, tzw. „all-risk”. ...
Czytaj dalejProama rozpoczęła kampanię promującą autocasco. Podkreśla w niej możliwość naprawy samochodu na częściach oryginalnych przy wybraniu naprawy bezgotówkowej lub na fakturę.
Czytaj dalejProama, najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, otrzymała nominację w konkursie Mixx Awards 2013 w kategorii video-online. ...
Czytaj dalejDo 6 listopada na antenie Discovery Channel oraz TLC emitowane są krótkie filmy edukacyjne Proama. Filmy opowiadają o ciekawostkach z historii ubezpieczeń i ruchu drogowego.
Czytaj dalejProama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, rozpoczęła nową kampanię reklamową. Obecnie ubezpieczyciel promuje ubezpieczenia mieszkaniowe. W nowym spocie Proama pokazuje szeroki i elastyczny zakres ubezpieczenia mieszkaniowego i pomoc Osobistego Doradcy w jego wyborze. ...
Czytaj dalejProama rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Ubezpieczyciel ponownie przypomina o największej na rynku zniżce bonus-malus – na poziomie 70% dla bezszkodowych kierowców. Film jest naturalną kontynuacją prowadzonej od ponad roku kampanii reklamowej i podkreśla wyróżniający benefit Proama – 70% zniżki bonus-malus, którą dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców Proama...
Czytaj dalej