04 kwietnia 2013

70% ponownie w kampanii Proama

Proama rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Ubezpieczyciel ponownie przypomina o największej na rynku zniżce bonus-malus – na poziomie 70% dla bezszkodowych kierowców.

Film jest naturalną kontynuacją prowadzonej od ponad roku kampanii reklamowej i podkreśla wyróżniający benefit Proama – 70% zniżki bonus-malus, którą dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców Proama zaproponowała jako pierwsza i – dotychczas jedyna - na polskim rynku.

- W spocie ponownie pokazujemy również zespół pracowników z Osobistym Doradcą na czele, którzy wspólnie przygotowują optymalne rozwiązania produktowe– wyjaśnia Mira Dobek, Senior Brand Manager w Proama. – Podkreślamy również, że priorytetem dla naszej marki jest profesjonalizm w relacjach z klientami. W uzupełnieniu do poprzednich spotów doprecyzowujemy również informację, że najlepszą ofertę Proama może zaproponować kierowcom, którzy już mają 60% zniżki za bezszkodową jazdę.

Reklamy emitowane są telewizjach ogólnopolskich: TVP 1 i 2, TVN i Polsat oraz w  stacjach tematycznych. Kampania w telewizji wspierana jest działaniami w Internecie.

Kreacje do telewizji przygotowała agencja Change Integrated. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest: dom mediowy Mediacom. Za kampanię w Internecie czyli za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja Hypermedia Isobar.

 

W załączeniu film reklamowy Proama.

 

***

 

O Proama

Proama (www.proama.pl) to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce, która w ciągu 12 miesięcy sprzedała ponad 300 tys. polis. Proama wyróżnia się na rynku, proponując klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców.  Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon i u agentów. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ochrona Prawna, czy Ubezpieczenie od Utraty Pracy.

Proama jest również laureatem godła Laur Konsumenta – Odkrycie 2012, jako marka innowacyjna, „funkcjonująca na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywająca serca klientów”.

Autocasco w Proama zostało uznane za Najlepszy Produkt Ubezpieczeniowy w konkursie Polish Insurance Awards 2012.

Strona internetowa www.proama.pl została wyróżniona certyfikatem Użyteczna Strona.Jednocześnie – według organizatorów badania - wśród wszystkich stron badanych dotychczas przez audytorów programu w Polsce , uzyskała rekordowy (najwyższy) rezultat – aż 95%!

Proama otrzymała również główną nagrodę tytuł i statuetkę Ubezpieczeniowego Lidera Informatyki 2012 w konkursie Gazety Bankowej.