Proama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, wkroczyła w Nowy Rok z nową kampanią reklamową. Podobnie jak przed rokiem, ubezpieczyciel startuje od spotu wizerunkowego. Nowy spot podkreśla rolę Osobistego Doradcy w obsłudze klienta. ...
Czytaj dalejRuszyła kolejna odsłona reklamowa Proama. W nowym spocie ubezpieczyciel promuje Super Assistance. ...
Czytaj dalejProama – nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych – rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. „Wrzucam na luz”, promującą kulturalną jazdę. „Wrzucam na luz” to akcja zorganizowana na rzecz uprzejmego zachowania na drodze, wskazująca i jednocześnie piętnująca najczęściej spotykane agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. ...
Czytaj dalejW niedzielę (01.04.2012) rusza kolejna odsłona reklamowa Proama. Jest ona kontynuacją dotychczas prowadzonej komunikacji marki: promuje zespół specjalistów, Osobistego Doradcę i przypomina o 70% zniżki na OC i AC. ...
Czytaj dalejProama, nowa marka ubezpieczeniowa, oferująca ubezpieczenia komunikacyjne, powierzy realizację działań w mediach społecznościowych agencji Think Kong. ...
Czytaj dalejW poniedziałek (13.02.2012) rusza kolejna odsłona reklamowa Proama. Ubezpieczyciel będzie promował w niej 70% zniżki Bonus Malus dla bezszkodowych kierowców. Po dwóch tygodniach kampanii wizerunkowej, nawiązującej do ponad stuletniej historii firmy oraz podkreślającej główny wyróżnik ubezpieczyciela na polskim rynku – Osobistego Doradcę, który będzie opiekował się klientem przez...
Czytaj dalej