Proama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, wkroczyła w Nowy Rok z nową kampanią reklamową. Podobnie jak przed rokiem, ubezpieczyciel startuje od spotu wizerunkowego.
Nowy spot podkreśla rolę Osobistego Doradcy w obsłudze klienta. Bohater filmu otrzymuje w nim od przyjaciela kontakt do Pana Tomka - Osobistego Doradcy w Proama. Mężczyzna kontaktuje się z Panem Tomkiem, który słucha jego potrzeb, dopasowuje ubezpieczenie, wypełnia dokumenty oraz przypomni o terminie odnowienia polisy, kiedy umowa dobiegnie końca.
- W Proama wiemy, że jakość obsługi jest integralną częścią produktu, a każdy z nas potrzebuje być wysłuchany i potraktowany z uwagą – to chcemy zapewnić klientom w Proama i to podkreślamy w reklamie. Dzięki jakości obsługi i dobrej ofercie, klienci decydują się na polecanie ubezpieczeń Proama znajomym – mówi Mira Dobek, Senior Brand Manager w Proama.
W spocie, podobnie jak i we wcześniejszych odsłonach, Proama zachęca do kontaktu telefonicznego z Osobistym Doradcą, dostępnym pod numerem 815 815 815 lub do odwiedzenia dobrego Agenta.
Kampania prowadzona jest we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych: TVP 1 i 2, Polsat, TVN oraz w stacjach tematycznych.
Kreacje do telewizji przygotowała Agencja Change Integrated. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest: dom mediowy Mediacom, a za kampanię w Internecie czyli za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów online - agencja Hypermedia Isobar.