W poniedziałek (13.02.2012) rusza kolejna odsłona reklamowa Proama. Ubezpieczyciel będzie promował w niej 70% zniżki Bonus Malus dla bezszkodowych kierowców.
Po dwóch tygodniach kampanii wizerunkowej, nawiązującej do ponad stuletniej historii firmy oraz podkreślającej główny wyróżnik ubezpieczyciela na polskim rynku – Osobistego Doradcę, który będzie opiekował się klientem przez cały okres trwania ubezpieczenia, przyszedł czas na promocję oferty.
Nowa kampania Proama prezentuje wyjątkową ofertę na polskim rynku ubezpieczeń komunikacyjnych – 70% zniżkę na ubezpieczenie AC i OC dla bezszkodowych kierowców. W spocie występuje zespół profesjonalistów Proama, zgodnie z pozycjonowaniem marki. Specjaliści pracują nad przygotowaniem najlepszej oferty dla klientów. Na koniec spotu podkreślony jest Osobisty Doradca.
Kreacje do telewizji przygotowała Agencja Change Integrated. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest: dom mediowy Mediacom. Za kampanię w Internecie czyli za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja Hypermedia Isobar
Proama rozpoczęła działalność w Polsce od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych: pakietów OC i AC, obudowanych w pełny wachlarz produktów dodatkowych. Proama będzie stosowała w kontaktach z klientami wiele kanałów: internet, telefon oraz multiagencje.