Do 6 listopada na antenie Discovery Channel oraz TLC emitowane są krótkie filmy edukacyjne Proama. Filmy opowiadają o ciekawostkach z historii ubezpieczeń i ruchu drogowego.
- Celem kampanii edukacyjnej jest budowanie zaufania do marki Proama oraz podkreślenie jej wartości, takich jak długie doświadczenie w ubezpieczeniach i międzynarodowość. To także kolejny pretekst do pokazania wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów – wyjaśnia Mira Dobek, Senior Brand Manager w Proama. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z Discovery Networks, gdyż kanały Discovery są postrzegane jako wiarygodne źródło wiedzy.
W ramach współpracy Proama i Discovery powstały trzy filmy. Pierwszy z nich informuje o wprowadzeniu ruchu prawostronnego, w drugim - przytoczona jest etymologia słów polisa i casco, a trzecia odsłona przedstawia historię ubezpieczeń mieszkaniowych. Programy emitowane są w czasie programowym w formie porad eksperckich.
- Taka forma jest doskonałym narzędziem do edukowania widzów na temat zagadnień, gdzie, jak w przypadku ubezpieczeń, bardzo ważna jest wiarygodność. Daje możliwość pozycjonowania partnera w pożądanym kontekście. W niestandardowych formach rośnie zaangażowanie widza w przekaz, szczególnie, jeśli forma nawiązuje do ulubionego kanału lub programu – komentuje Marcin Łukasiewicz, Ad Sales Director Poland, Discovery Networks CEEMEA.
Filmy przygotowane są we współpracy Proama i Discovery Networks. Discovery Networks jest także odpowiedzialne za scenariusz i produkcję.
Filmy można obejrzeć na kanale YouTube ProamaTV.