Proama rozpoczęła kampanię promującą autocasco. Podkreśla w niej możliwość naprawy samochodu na częściach oryginalnych przy wybraniu naprawy bezgotówkowej lub na fakturę.
Proama oferuje ubezpieczenie autocasco w trzech pakietach: Casco ASO, Casco Komfortowy i Casco Optymalny. Warianty te różnią się przede wszystkim dostępnym sposobem likwidacji szkody i zastosowanymi do wyliczenia szkody rodzajami części, co oczywiście wpływa również na koszt zakupu takiej polisy.
Casco ASO Proama rekomenduje właścicielom aut do 4 roku. Ubezpieczenie to zapewnia pełną refundację kosztów naprawy dokonanej w Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) z użyciem części z logo producenta samochodu (części O).
Dla aut w wieku 4-8 lat dedykowane jest pakiet Casco Komfortowy, które przewiduje refundację kosztów naprawy przeprowadzonej w zakładzie naprawczym nie posiadającym autoryzacji, z użyciem części sklasyfikowanych jako części oryginalne o jakości Q.
Są to części najczęściej produkowane przez tego samego producenta, co części użyte przy tzw. „pierwszym montażu” samochodu. Wśród firm wyspecjalizowanych w ich produkcji znajdziemy takie marki jak: HELLA, BOSCH, LEMFORDER, SACHS, TRW, BEHR, PILKINGTON. Podmioty te posiadają prawo do sprzedaży również we własnym zakresie produkowanych części o jakości identycznej, jak te dostarczane na „pierwszy montaż”, z zastrzeżeniem oznaczania ich wówczas wyłącznie własnym logo. Jest to jedyna różnica miedzy częściami Q a częściami O, które posiadają dodatkowo logo producenta pojazdu.
W Casco Komfortowym klient ma do wyboru naprawę bezgotówkową (na fakturę) albo na wycenę Proama. W przypadku wyboru naprawy bezgotówkowej nie ma zastosowana amortyzacja części. Jeżeli klient woli otrzymać gotówkę bez konieczności przedstawiania dowodów księgowych wykonanej naprawy, wówczas przy wycenie koszty części zostaną proporcjonalnie pomniejszone do stopnia ich zużycia, wynikającego z wieku pojazdu.
Najtańszym wariantem ubezpieczenia jest Casco Optymalne dedykowane dla starszych aut (8-11 lat). W przypadku szkody zapewnia ono przyznanie odszkodowania w ściśle określonej, ustalonej analitycznie kwocie z pomniejszeniem cen części o wskaźnik amortyzacji.
- Nowa kampania Proama jest kontynuacją poprzednich odsłon reklamowych. Niezmiennie pozycjonuje Proama jako markę, której produkty ubezpieczeniowe tworzone są przez zespół profesjonalistów, przygotowujących rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta, zarówno pod względem ceny, jak i jakości. Z badań rynkowych wynika, że dla klientów casco kluczowa jest pewność dobrej jakości likwidacji szkody – wyjaśnia Mira Dobek, Senior Brand Manager.
Dlatego w reklamie Proama porusza temat rodzaju stosowanych do naprawy części.
- Przygotowując pakiety casco staraliśmy się je skonstruować w ten sposób, aby móc zaoferować klientom zakres, który potrzebują, w cenie konkurencyjnej przede wszystkim dla bezszkodowych kierowców – wyjaśnia Łukasz Kuryłowicz, kierownik ds. produktów komunikacyjnych w Proama.
Proama nieustannie dba też o szybkość likwidacji szkody – już ponad 85% szkód autocasco jest likwidowanych w 10 dni.
Nowe spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Na potrzeby kampanii została również stworzona specjalna strona internetowa, poświęcona pakietom casco w Proama i zastosowanym w nich częściach samochodowych.
Kreacja została przygotowana przez Agencję Change Integrated, produkcją spotu zajął się Dom Produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.