Proama, najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, otrzymała nominację w konkursie Mixx Awards 2013 w kategorii video-online.
Mixx-Awards to konkurs, organizowany przez IAB Polska, w którym jury ocenia kampanie realizowane w Internecie pod względem efektywności. Proama została nominowana za kampanię lead generation realizowaną na platformie VOD w Ipla i Onet, polegającą na zbieraniu kontaktów do osób zainteresowanych zakupem ubezpieczenia.
- Kampania pozwalała osobom zainteresowanym zakupem ubezpieczenia samochodu na łatwe pozostawienie danych kontaktowych w trakcie trwania spotu Proama w bloku reklamowym, przed uruchomieniem materiału video i bez zbędnego przekierowania na zewnętrzną landing page. Osobisty Doradca Proama oddzwaniał z ofertą ubezpieczenia po emisji programu/filmu video. Efekty kampanii przerosły nasze oczekiwania – stwierdza Karol Dulęba, Marketing Analytics Manager, Proama.
W ramach konkursu Mixx Awards 2013 zostało nominowanych 36 kampanii w 12 kategoriach: kampania wizerunkowa, wprowadzenie nowego produktu na rynek, bezpośredni odzew, najlepsze zastosowanie nowych mediów, marketing społecznościowy, gry, branded content, lojalność wobec brandu, kampanie cross-mediowe, mobile/apps/tablets oraz strona brandowa. Zostały one wyłonione w drodze głosowania ze 115 zgłoszeń, zaakceptowanych przez jury w pierwszym etapie konkursu.
Organizator konkursu Mixx-Awards - IAB Polska jest organizacją zrzeszającą pracodawców branży internetowej. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.