Proama, nowy ubezpieczyciel na polskim rynku, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych, od początku działalności sprzedała już 20 tys. polis. Proama oficjalnie rozpoczęła działalność 29 stycznia br., od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. ...
Czytaj dalejW niedzielę (01.04.2012) rusza kolejna odsłona reklamowa Proama. Jest ona kontynuacją dotychczas prowadzonej komunikacji marki: promuje zespół specjalistów, Osobistego Doradcę i przypomina o 70% zniżki na OC i AC. ...
Czytaj dalejProama, nowy ubezpieczyciel na polskim rynku, rozpoczął cykl edukacyjny na temat ubezpieczeń samochodowych w dziennikach regionalnych grupy Polskapresse. ...
Czytaj dalejProama, nowy ubezpieczyciel na polskim rynku, oferujący ubezpieczenia komunikacyjne, otwiera w najbliższą niedzielę (11 marca) swój Ogólnopolski Oddział Obsługi Klienta (OOOK). Jest to spowodowane dużym zainteresowaniem klientów ofertą firmy. ...
Czytaj dalejProama, wchodząc na polski rynek, od początku zapowiedziała, że jednym z jej ważnych kanałów dystrybucji będą agenci. Konsekwentnie mówi również o agentach w swoich reklamach. Jednak nie tylko reklama ma zachęcać agentów do współpracy z Proama. ...
Czytaj dalejWśród klientów Proama kobiety prawie 1,5 raza częściej kupują Super Assistance niż mężczyźni. Z rozszerzonego ubezpieczenia assistance korzysta co 6 pani, kupująca ubezpieczenie komunikacyjne w Proama. Wśród decydujących się na pakiet AC kobiet, dodatkową ochronę wybiera już niemal połowa. ...
Czytaj dalej