04 kwietnia 2012

Proama sprzedała już 20 tys. polis

Proama, nowy ubezpieczyciel na polskim rynku, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych, od początku działalności sprzedała już 20 tys. polis. Proama oficjalnie rozpoczęła działalność 29 stycznia br., od sprzedaży ubezpieczeń  komunikacyjnych. ...

Czytaj dalej
30 marca 2012

Kolejna odsłona reklamowa Proama

W niedzielę (01.04.2012) rusza kolejna odsłona reklamowa Proama. Jest ona kontynuacją dotychczas prowadzonej komunikacji marki: promuje zespół specjalistów, Osobistego Doradcę i przypomina o 70% zniżki na OC i AC. ...

Czytaj dalej
20 marca 2012

Cykl edukacyjny Proama

Proama, nowy ubezpieczyciel na polskim rynku, rozpoczął cykl edukacyjny na temat ubezpieczeń samochodowych w dziennikach regionalnych grupy Polskapresse. ...

Czytaj dalej
08 marca 2012

Niedziela otwarta w Proama

Proama, nowy ubezpieczyciel na polskim rynku, oferujący ubezpieczenia komunikacyjne, otwiera w najbliższą niedzielę (11 marca) swój Ogólnopolski Oddział Obsługi Klienta (OOOK). Jest to spowodowane dużym zainteresowaniem klientów ofertą firmy. ...

Czytaj dalej
08 marca 2012

Proama ma kompleksową propozycję dla agentów

Proama, wchodząc na polski rynek, od początku zapowiedziała, że jednym z jej ważnych kanałów dystrybucji będą agenci. Konsekwentnie mówi również o agentach w swoich reklamach. Jednak nie tylko reklama ma zachęcać agentów do współpracy z Proama. ...

Czytaj dalej
07 marca 2012

Super Assistance w Proama częściej kupują kobiety

Wśród klientów Proama kobiety prawie 1,5 raza częściej kupują Super Assistance niż mężczyźni. Z rozszerzonego ubezpieczenia assistance korzysta co 6 pani, kupująca ubezpieczenie komunikacyjne w Proama. Wśród decydujących się na pakiet AC kobiet, dodatkową ochronę wybiera już niemal połowa. ...

Czytaj dalej