Ruszyła kolejna odsłona reklamowa Proama. W nowym spocie ubezpieczyciel promuje Super Assistance. ...
Czytaj dalejProama – nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych – rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. „Wrzucam na luz”, promującą kulturalną jazdę. „Wrzucam na luz” to akcja zorganizowana na rzecz uprzejmego zachowania na drodze, wskazująca i jednocześnie piętnująca najczęściej spotykane agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. ...
Czytaj dalejProama – nowy ubezpieczyciel na polskim rynku - w ciągu czterech miesięcy działalności sprzedała już 50 tys. ubezpieczeń komunikacyjnych. Średnio co minutę sprzedawana jest kolejna polisa. Proama oficjalnie rozpoczęła działalność 29 stycznia br., od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych: pakietów OC i AC, obudowanych w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak NNW Komunikacyjne,...
Czytaj dalejProama otrzymała Godło Promocyjne: Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2012. Laur Konsumenta jest to Ogólnopolski Plebiscyt Popularności Produktów i Usług. Głosy konsumentów zbierane są trzema drogami: drogą telefoniczną, poprzez głosowanie internautów na stronie www.laur-konsumenta.pl oraz ankiety przeprowadzane drogą face-to-face. ...
Czytaj dalejCORIS Varsovie i Proama podpisały umowę o współpracy w zakresie kompleksowej obsługi likwidacji szkód z umów ubezpieczeń komunikacyjnych powstałych poza granicami Polski. W ramach umowy likwidowane będą szkody z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ramach Ujednoliconej Dyrektywy Unii Europejskiej Parlamentu Europejskiego i Rady, Zielonej...
Czytaj dalejPonad 90% klientów Proama, nowego ubezpieczyciela na polskim rynku, specjalizującego się w ubezpieczeniach komunikacyjnych, ma maksymalną zniżkę na OC i AC. ...
Czytaj dalej