01 marca 2012

Proama w mediach społecznościowych z Think Kong

Proama, nowa marka ubezpieczeniowa, oferująca ubezpieczenia komunikacyjne, powierzy realizację działań w mediach społecznościowych agencji Think Kong. ...

Czytaj dalej
20 lutego 2012

Ruszyło multimedialne biuro prasowe Proama

Proama, ubezpieczyciel, który w styczniu rozpoczął działalność w Polsce, uruchomiła pod adresem media.proama.pl multimedialne biuro prasowe. Multimedialny serwis prasowy Proama to zestaw zaawansowanych narzędzi do zarządzania publikacją i dystrybucją informacji oraz materiałów prasowych, dostosowany do współczesnych trendów w komunikacji. ...

Czytaj dalej
10 lutego 2012

70% zniżki w kampanii produktowej Proama

W poniedziałek (13.02.2012) rusza kolejna odsłona reklamowa Proama. Ubezpieczyciel będzie promował w niej 70% zniżki Bonus Malus dla bezszkodowych kierowców. Po dwóch tygodniach kampanii wizerunkowej, nawiązującej  do ponad stuletniej historii firmy oraz podkreślającej główny wyróżnik ubezpieczyciela na polskim rynku – Osobistego Doradcę, który będzie opiekował się klientem przez...

Czytaj dalej
10 lutego 2012

Contact Center SAP dla obsługi klienta Proama

Finnsoft, partner SAP Polska, zakończył wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management w Proama. System SAP BCM usprawnia pracę doradców i proces obsługi klienta Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama. ...

Czytaj dalej
26 stycznia 2012

Osobisty Doradca i 70% w Bonus Malus

29 stycznia br. – to dzień oficjalnego rozpoczęcia działalności przez Proama w Polsce. Tego dnia zostanie wyemitowany pierwszy spot wizerunkowy ubezpieczyciela. Proama rozpocznie od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. ...

Czytaj dalej