Proama, nowy ubezpieczyciel na polskim rynku, rozpoczął cykl edukacyjny na temat ubezpieczeń samochodowych w dziennikach regionalnych grupy Polskapresse.
Cykl edukacyjny na temat ubezpieczeń komunikacyjnych, przygotowany przez ekspertów Proama, rozpoczął się w poniedziałek (19.03) na łamach Dziennika Polskiego. W czwartek artykuły będą publikowane w Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Łódzkim, Dzienniku Zachodnim, Głosie Wielkopolski, Gazecie Krakowskiej i Kurierze Lubelskim a w sobotę w Gazecie Wrocławskiej. Na miejsce publikacji poradnika zostały wybrane strony poświęcone motoryzacji.
W pierwszym artykule ekspert Proama wyjaśnia czym jest Bonus-Malus. W kolejnych tygodniach na łamach dzienników regionalnych będą poruszane takie tematy jak: kiedy kupować AC i jak je dopasować do swoich potrzeb, co to jest franszyza redukcyjna, na co zwracać uwagę czytając OWU, co oznacza formuła all risk i jak wygląda proces likwidacji szkody w ubezpieczeniach komunikacyjnych.
- Wiemy, że ubezpieczenia, także komunikacyjne, są produktami złożonymi i mogą sprawiać problemy nie tylko na etapie zakupu polisy, ale również w okresie jej obowiązywania – mówi Łukasz Jadachowski, Dyrektor Marketingu, Proama. – Z tego powodu osobom, które kupią ubezpieczenie przez internet i telefon dedykowaliśmy Osobistego Doradcę, z którym w każdej chwili mogą się skontaktować na imienny adres e-mail lub dzwoniąc do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta. Jednocześnie chcemy dzielić się swoją wiedzą o ubezpieczeniach poprzez cykle edukacyjne, takie jak ten realizowany w dziennikach regionalnych grupy Polskapresse.
Cykl edukacyjny Proama w dziennikach regionalnych potrwa do 16 kwietnia br. Tego typu aktywności są naturalne dla ubezpieczyciela, który zdecydował się rozpocząć działalność na polskim rynku od pakietów OC i AC i wyróżnia się na rynku tym, że jako pierwszy zaproponował na stałe bezpiecznym, jeżdżącym bezszkodowo kierowcom aż do 70% zniżki Bonus Malus.