Proama, nowy ubezpieczyciel na polskim rynku, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych, od początku działalności sprzedała już 20 tys. polis.
Proama oficjalnie rozpoczęła działalność 29 stycznia br., od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Ubezpieczyciel kontaktuje się ze swoimi klientami poprzez internet, telefon i multiagencje.
- Biznes ubezpieczeniowy wymaga skali, a w Polsce 60% rynku stanowią ubezpieczenia komunikacyjne, dlatego od nich zaczęliśmy – mówi Bogumił Perzyna, Dyrektor Sprzedaży Proama. – Wiemy również, że mimo rozwoju kanałów direct, by zdobyć odpowiednią liczbę klientów, musimy działać w modelu wielokanałowym. Dlatego oferujemy polisy poprzez telefon, stronę internetową i multiagencje. Nasze dotychczasowe wyniki pokazują, że każdy z tych trzech sposobów kontaktu z klientem sprawdza się jednakowo dobrze.
Od początku działalności Proama sprzedała już 20 tys. polis. To znacznie lepiej niż zakładane prognozy.
- Planujemy, że na koniec roku będziemy mieli w portfelu ponad 100 tys. polis – dodaje B. Perzyna.
W ofercie firmy są pakiety OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ubezpieczenie od Utraty Pracy oraz Ubezpieczenie Ochrony Prawnej. Proama chce się wyróżnić na rynku, proponując klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70 % dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców.