04 marca 2013

Już 300 tys. polis w Proama

Proama, najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, po ponad roku działalności pozyskała już 300 tys. klientów. ...

Czytaj dalej
21 lutego 2013

Casco w Proama nagrodzone

Ubezpieczenie Autocasco w Proama zostało uznane za Najlepszy Produkt Ubezpieczeniowy w konkursie Polish Insurance Awards 2012. Jury konkursu doceniło możliwość wyboru sposobu likwidacji szkód już na etapie zakupu polisy. ...

Czytaj dalej
25 stycznia 2013

Proama w czołówce rankingu UFG

Proama zajęła drugie miejsce w rankingu, opracowanym przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Kryterium przyznania miejsc w zestawieniu jest jakość danych oraz procesów związanych z zasilaniem bazy danych Ośrodka Informacji UFG. ...

Czytaj dalej
21 stycznia 2013

Lew PR Biznesu 2012 dla Proama

Justyna Szafraniec, szef public relations w Proama, otrzymała  Lwa PR Biznesu 2012. „Lwy PR” to doroczny konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations na najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Polsce. ...

Czytaj dalej
04 stycznia 2013

20 tys. kulturalnych kierowców na stronie Proama

Proama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, w ciągu dwóch ostatnich miesięcy zgromadziła na Facebooku, wokół kampanii promującej kulturę jazdy, ponad 20 tys. fanów. ...

Czytaj dalej
02 stycznia 2013

Osobisty doradca w nowej reklamie Proama

Proama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, wkroczyła w Nowy Rok z nową kampanią reklamową. Podobnie jak przed rokiem, ubezpieczyciel startuje od spotu wizerunkowego. Nowy spot podkreśla rolę Osobistego Doradcy w obsłudze klienta. ...

Czytaj dalej