Proama, najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, po ponad roku działalności pozyskała już 300 tys. klientów. ...
Czytaj dalejUbezpieczenie Autocasco w Proama zostało uznane za Najlepszy Produkt Ubezpieczeniowy w konkursie Polish Insurance Awards 2012. Jury konkursu doceniło możliwość wyboru sposobu likwidacji szkód już na etapie zakupu polisy. ...
Czytaj dalejProama zajęła drugie miejsce w rankingu, opracowanym przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Kryterium przyznania miejsc w zestawieniu jest jakość danych oraz procesów związanych z zasilaniem bazy danych Ośrodka Informacji UFG. ...
Czytaj dalejJustyna Szafraniec, szef public relations w Proama, otrzymała Lwa PR Biznesu 2012. „Lwy PR” to doroczny konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations na najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Polsce. ...
Czytaj dalejProama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, w ciągu dwóch ostatnich miesięcy zgromadziła na Facebooku, wokół kampanii promującej kulturę jazdy, ponad 20 tys. fanów. ...
Czytaj dalejProama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, wkroczyła w Nowy Rok z nową kampanią reklamową. Podobnie jak przed rokiem, ubezpieczyciel startuje od spotu wizerunkowego. Nowy spot podkreśla rolę Osobistego Doradcy w obsłudze klienta. ...
Czytaj dalej