Proama, najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, po ponad roku działalności pozyskała już 300 tys. klientów.
- Fakt, że dobrze przygotowaliśmy się do startu, nie zapewnia nam ugruntowanej pozycji i sukcesu w kolejnych latach. Zależy nam na tym, by co kwartał wprowadzać innowacje. Wiemy, że aby utrzymać się na rynku, musimy stale pracować na własny sukces – Robert Sokołowski, dyrektor generalny Proama.
Podstawowe wyróżniki oferty Proama to 70% bonus-malus dla bezpiecznych kierowców oraz Osobisty Doradca dla osób kupujących przez Internet i telefon. Wdrażając te elementy Proama jest pionierem na polskim rynku ubezpieczeniowym. Jest również pierwszą firmą ubezpieczeniową, która w swojej strategii marketingowej zwróciła się bezpośrednio do agentów z zaproszeniem do współpracy, eksponując ich w swojej komunikacji marketingowej.
- Budując strategię firmy, postawiliśmy na wielokanałowość i staramy się, aby działania realizowane w poszczególnych kanałach, nie kolidowały ze sobą. Zarządzamy nimi w taki sposób, by wspierały się wzajemnie. Przyglądając się wynikom sprzedażowym, na pierwszy rzut oka widać, że zdecydowana większość dystrybucji, bo ok. 80%, to zasługa multiagentów – dodaje R. Sokołowski.
Jak dotychczas Proama jest najszybciej rozwijająca się firmą ubezpieczeniową, w porównaniu do nowych podmiotów wchodzących na polski rynek w ostatnich dziesięciu latach.