Proama, wchodząc na polski rynek, od początku zapowiedziała, że jednym z jej ważnych kanałów dystrybucji będą agenci. Konsekwentnie mówi również o agentach w swoich reklamach. Jednak nie tylko reklama ma zachęcać agentów do współpracy z Proama. ...
Czytaj dalejWśród klientów Proama kobiety prawie 1,5 raza częściej kupują Super Assistance niż mężczyźni. Z rozszerzonego ubezpieczenia assistance korzysta co 6 pani, kupująca ubezpieczenie komunikacyjne w Proama. Wśród decydujących się na pakiet AC kobiet, dodatkową ochronę wybiera już niemal połowa. ...
Czytaj dalejProama, nowa marka ubezpieczeniowa, oferująca ubezpieczenia komunikacyjne, powierzy realizację działań w mediach społecznościowych agencji Think Kong. ...
Czytaj dalejProama, ubezpieczyciel, który w styczniu rozpoczął działalność w Polsce, uruchomiła pod adresem media.proama.pl multimedialne biuro prasowe. Multimedialny serwis prasowy Proama to zestaw zaawansowanych narzędzi do zarządzania publikacją i dystrybucją informacji oraz materiałów prasowych, dostosowany do współczesnych trendów w komunikacji. ...
Czytaj dalejW poniedziałek (13.02.2012) rusza kolejna odsłona reklamowa Proama. Ubezpieczyciel będzie promował w niej 70% zniżki Bonus Malus dla bezszkodowych kierowców. Po dwóch tygodniach kampanii wizerunkowej, nawiązującej do ponad stuletniej historii firmy oraz podkreślającej główny wyróżnik ubezpieczyciela na polskim rynku – Osobistego Doradcę, który będzie opiekował się klientem przez...
Czytaj dalejFinnsoft, partner SAP Polska, zakończył wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management w Proama. System SAP BCM usprawnia pracę doradców i proces obsługi klienta Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama. ...
Czytaj dalej