10 lutego 2012, 12:23

Contact Center SAP dla obsługi klienta Proama

Finnsoft, partner SAP Polska, zakończył wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management w Proama. System SAP BCM usprawnia pracę doradców i proces obsługi klienta Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama. ...

Czytaj dalej
09 lutego 2012, 15:12

Zmiany korzystne dla klientów i ubezpieczycieli

Mariusz Kozłowski, Dyrektor Departamentu Produktu, Aktuariatu i Likwidacji Szkód: Nowelizacja przepisów dotyczących ubezpieczeń obowiązkowych ma za zadanie pomóc klientom, ale również usprawnia funkcjonowanie ubezpieczycieli. ...

Czytaj dalej
09 lutego 2012, 15:03

Co nowego w OC komunikacyjnym

11 lutego br. wchodzą w życie zapisy, uchwalonej w sierpniu poprzedniego roku, nowelizacji przepisów ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz.U. ...

Czytaj dalej
26 stycznia 2012, 11:41

Osobisty Doradca i 70% w Bonus Malus

29 stycznia br. – to dzień oficjalnego rozpoczęcia działalności przez Proama w Polsce. Tego dnia zostanie wyemitowany pierwszy spot wizerunkowy ubezpieczyciela. Proama rozpocznie od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. ...

Czytaj dalej
21 grudnia 2011, 14:17

PROAMA – profesjonaliści z doświadczeniem w ubezpieczeniach

Proama – to marka, pod którą będzie działała w Polsce europejska firma ubezpieczeniowa Groupama. Ubezpieczyciel zamierza rozpocząć od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Systematycznie będą wdrażane kolejne produkty majątkowe. ...

Czytaj dalej