Proama rozpoczyna kampanię reklamową, w której promuje profesjonalizm i rolę doradczą agenta w procesie doboru polisy przez klienta. Przypomina w nim również, że doświadczeni, bezszkodowi kierowcy otrzymują w Proama 70% zniżki bonus-malus. ...
Czytaj dalejProama nawiązała współpracę z internetową agencją ubezpieczeniową Blue Finance (Grupa Blue Media). Dzięki temu, oferta Proama będzie dostępna w markecie ubezpieczeniowym Inseco.pl a także w sieci partnerów agencji m.in. w: Alior Banku, Deutsche Banku, Raiffeisen Banku, Millennium Banku, Euro Banku, Banku Pocztowym i Meritum Banku, które korzystają z tej platformy. ...
Czytaj dalejRozbijanie orzechów o dach samochodu przez wronę, przegryzienie pasa bezpieczeństwa przez psa przewożonego na tylnej kanapie, zderzenie z dziką kaczką przelatującą nad autostradą, pogryzienie błotnika przez konia, przegryzienie przewodów przez kunę domową – to prawdziwe zdarzenia, które zostały zgłoszone do działów likwidacji szkód ubezpieczycieli. ...
Czytaj dalejOsoby zainteresowane pracą w likwidacji szkód, dziale IT lub sprzedaży i wsparciu Agentów powinny zgłaszać się do Proama, która rozpoczyna kolejny etap rekrutacji pracowników. Obecnie ubezpieczyciel zatrudnia 543 osoby, z czego aż 429 w Ogólnopolskim Oddziale Obsługi Klienta w Lublinie. ...
Czytaj dalejProama wprowadza ubezpieczenia dla małych i średnich firm. Wyróżnikiem firmy na rynku jest szeroki zakres oferty oraz intuicyjny system pozwalający precyzyjnie dobrać ofertę do potrzeb klienta. ...
Czytaj dalejProama rozpoczęła emisję kolejnego spotu w ramach kampanii promującej autocasco. Tym razem ubezpieczyciel zwraca uwagę na szeroki zakres ubezpieczenia, dzięki zastosowanej formule „all risk”. Zakres ubezpieczenia formułowany jest zazwyczaj na dwa sposoby: w oparciu o zasadę ryzyk nazwanych lub jako ubezpieczenie od wszelkich ryzyk, tzw. „all-risk”. ...
Czytaj dalej