Proama rozpoczyna kampanię reklamową, w której promuje profesjonalizm i rolę doradczą agenta w procesie doboru polisy przez klienta. Przypomina w nim również, że doświadczeni, bezszkodowi kierowcy otrzymują w Proama 70% zniżki bonus-malus.
Proama specjalizuje się w ubezpieczeniach majątkowych, oferując klientom pełen wachlarz produktów związanych z ubezpieczeniem samochodu, mieszkania, firmy, pakiet produktów od nieszczęśliwych wypadków, ochronę prawną, czy ubezpieczenia od utraty pracy. Ubezpieczyciel działa w modelu multikanałowym, przy czym agenci generują ok. 80% jego sprzedaży. Produkty Proama dostępne są przez sieć ponad 1600 multiagencji, w których pracuje 14 tys. osób wykonujących czynności agencyjne.
- Dlatego w najnowszym spocie główną postacią jest agent. W ten sposób pokazujemy profesjonalizm agentów oraz ich rolę edukacyjną i doradczą. Agenci wyjaśniają klientom zakres ochrony, tłumaczą od czego zależy cena polisy oraz pomagają dobrać odpowiednie dla nich ubezpieczenie. To bardzo ważne dla wielu osób, poszukujących dopasowanej ochrony – wyjaśnia Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.
Nowa kampania Proama jest jednocześnie kontynuacją poprzednich odsłon reklamowych. Niezmiennie pozycjonuje Proama jako markę, której produkty ubezpieczeniowe tworzone są przez zespół profesjonalistów, przygotowujących rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta. Przypomina również, że 70% bonus-malus, to nie jest zniżka dla wszystkich, ale mogą ją otrzymać tylko Ci rzeczywiście bezszkodowi.
Nowe spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacja została przygotowana przez Agencję Change Integrated, produkcją spotu zajął się Dom Produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.