Po dziewięciu miesiącach działalności Proama sprzedała dwustutysięczną polisę. Jak dotychczas jest to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, w porównaniu do nowych podmiotów wchodzących na polski rynek w ostatnich dziesięciu latach. ...
Czytaj dalejDo godz. 20.00 wydłuża godziny pracy zespół rejestracji szkód w Proama. Zmiana ta ma na celu utrzymanie wysokiego standardu obsługi Klienta, którego ważnym elementem jest notyfikacja. ...
Czytaj dalejProgramiści, osoby doświadczone w obsłudze klienta, ale także absolwenci wyższych uczelni – to najbardziej poszukiwane osoby przez Proama. Proama, w związku z dynamicznym rozwojem, poszerza zespół pracowników. ...
Czytaj dalejMariusz Kozłowski, Dyrektor Produktu, Aktuariatu i Likwidacji Szkód: W ostatnich latach, po bolesnej wojnie cenowej, ubezpieczyciele podnosili poziom składek za ryzyka komunikacyjne. Pozytywne wyniki towarzystw ubezpieczeniowych za ostatnie półrocze, zaoferowanie przez Proama 70% zniżki z tytułu bonus-malus czy też nowe promocje na rynku, wywołały komentarze, że zarządzający firmami ubezpieczeniowymi mają krótką pamięć, przez co wojna cenowa wraca. ...
Czytaj dalejProama wprowadza kolejne udogodnienie we współpracy z Agentami – szkolenia przez Internet. Będą mogły z niego skorzystać osoby, które posiadają już w swojej ofercie ubezpieczenia komunikacyjne innych firm i chcą zaproponować swoim klientom produkty Proama. ...
Czytaj dalejDlaczego moje ubezpieczenie jest aż tak drogie? Dlaczego sam musiałem naprawić samochód skoro posiadam polisę? Dlaczego muszę płacić więcej, jeżeli nie zdecyduję się na udział w szkodzie? Te i podobne pytania zadają sobie codziennie tysiące kierowców. ...
Czytaj dalej