Proama wprowadza kolejne udogodnienie we współpracy z Agentami – szkolenia przez Internet. Będą mogły z niego skorzystać osoby, które posiadają już w swojej ofercie ubezpieczenia komunikacyjne innych firm i chcą zaproponować swoim klientom produkty Proama. Pierwsze e-szkolenia rozpoczną się już 19 września br.
Proama, wchodząc na polski rynek, od początku zapowiedziała, że Agenci, obok Internetu i Osobistego Doradcy przez telefon, będą ważnym sposobem dotarcia do klienta. Ubezpieczyciel konsekwentnie podkreśla to w swoich reklamach. Jednak nie tylko reklama ma zachęcać Agentów do współpracy z Proama, ale również uproszczone zasady współpracy, eliminacja papieru w relacjach z Agentami i korzystanie z nowoczesnych form kontaktu.
- W celu usprawnienia procesu obsługi klienta przez agentów, już na samym początku wprowadziliśmy system eliminujący obieg papierowych dokumentów – wyjaśnia Krzysztof Skarbek, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej w Proama. - Sprzedając polisy poprzez system PROAgent o połowę zostaje skrócony czas potrzebny do wystawienia polisy, a Agenci nie muszą prowadzić papierowego archiwum, gdyż mają dostęp do polis swoich klientów on-line. Ponadto w systemie automatycznie generują się zestawienia prowizji, a Agent ma stały dostęp do informacji o ich wysokości. Dzięki internetowemu procesowi oceny ryzyka, który jest dostępny również w aplikacji PROAgent, wyeliminowana jest potrzeba specjalnej akceptacji oddziału przy sprzedaży polisy.
System dostępny jest ze strony www.proama.pl w zakładce Dla Agentów. Kolejnym elementem – zgodnym z tą filozofią - jest e-learning dedykowany osobom, które wykonują już zawód Agenta i chcą dołączyć ofertę Proama jako kolejną firmę. Jest to szkolenie 48-godzinne, zakończone – zgodnie z wymogami prawa – tradycyjnym egzaminem, zorganizowanym w sali. W pierwszym etapie – testowym - e-learning zostanie udostępniony w trzech województwach: łódzkim, lubelskim i podkarpackim.
- Zgłosiliśmy już te szkolenia do Komisji Nadzoru Finansowego. Zakładamy, że docelowo w ten sposób będziemy szkolić ok. 500 osób miesięcznie. Zaczynamy testowo od 3 województw. Na tym etapie osoby, które będą się szkoliły, otrzymają specjalny link. Gdy będziemy pewni, że system działa sprawnie, udostępnimy go nowym osobom w całej Polsce, poprzez naszą stronę www.proama.pl. Powinno to nastąpić na przełomie października i listopada br. – dodaje K. Skarbek.
Strategia upraszczania współpracy z agentami i eliminowania papierów przynosi efekty. Proama w ciągu 8 miesięcy od rozpoczęcia działalności podpisała już 600 umów z agencjami i współpracuje z 6000 Osób Wykonujących Czynności Agencyjne.
***
Proama (www.proama.pl) to nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Proama wyróżnia się na rynku, proponując klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości nawet do 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez internet, telefon i u Agentów.
Proama jest również laureatem godła Laur Konsumenta – Odkrycie 2012, jako marka innowacyjna, „funkcjonująca na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywająca serca klientów”.
Strona internetowa www.proama.pl została wyróżniona certyfikatem Użyteczna Strona.Jednocześnie – według organizatorów badania - wśród wszystkich stron badanych dotychczas przez audytorów programu w Polsce , uzyskała rekordowy (najwyższy) rezultat – aż 95%!