Do godz. 20.00 wydłuża godziny pracy zespół rejestracji szkód w Proama. Zmiana ta ma na celu utrzymanie wysokiego standardu obsługi Klienta, którego ważnym elementem jest notyfikacja.
We wrześniu 99% wszystkich telefonów przychodzących w godzinach pracy do zespołu notyfikacji, zostało odebranych podczas pierwszej próby połączenia. Część osób była jednak zainteresowana zarejestrowaniem szkody o innej porze dnia. W związku z tym od października zespół rejestracji szkód w Proama będzie pracował w dni robocze od godz. 8.00 do 20.00 oraz dodatkowo w soboty od godz. 9.00 do 17.00. - Decyzja ta jest wynikiem analizy, kiedy Klienci kontaktują się z nami w celu zarejestrowania szkody. W związku z tym, że wiele osób dzwoniło do nas po godzinach pracy zespołu, wydłużyliśmy je. Jeżeli będzie taka potrzeba, jesteśmy gotowi na dalszą zmianę czasu pracy, zgodnie z potrzebami Klientów – wyjaśnia Wioleta Pruszkowska, Kierownik Rejestracji Szkód w Proama.
Szkody w ramach ubezpieczenia assistance, tak jak dotychczas, można zgłaszać do Proama całą dobę, dzwoniąc pod numer 815 815 815.
Poza zmianami w godzinach pracy zespołu notyfikacji, Proama cały czas optymalizuje pozostałe składowe procesu likwidacji szkód, aby utrzymać wysokie, założone standardy, czyli likwidować 80% szkód w Casco w ciągu 7 dni roboczych, a w OC - w ciągu 14 dni roboczych.