Proama uzyskała Wyróżnienie specjalne w konkursie Media i Marketing Polska w kategorii Marketer Roku 2013 oraz trzecie miejsce za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej w rankingu TNS Polska – Lampart 2013. ...
Czytaj dalejPoczątek maja przyniósł Proama sprzedaż 400-tysięcznej polisy. Co równie ważne, większość klientów w portfelu ubezpieczyciela posiada maksymalna – 70-procentowa – zniżkę bonus-malus. ...
Czytaj dalejProama w 2012 roku, czyli w 11 miesięcy od startu, osiągnęła prawie 140 mln zł przypisu składki brutto. Jednocześnie większość klientów ubezpieczyciela to – zgodnie ze strategią – bezpieczni i bezszkodowi kierowcy, którzy mają 70% zniżki bonus-malus. ...
Czytaj dalejRedakcja Home&Market przyznała Ordery Finansowe. W kategorii ubezpieczenia komunikacyjne Order Finansowy otrzymało Autocasco w Proama. ...
Czytaj dalejProama rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Ubezpieczyciel ponownie przypomina o największej na rynku zniżce bonus-malus – na poziomie 70% dla bezszkodowych kierowców. Film jest naturalną kontynuacją prowadzonej od ponad roku kampanii reklamowej i podkreśla wyróżniający benefit Proama – 70% zniżki bonus-malus, którą dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców Proama...
Czytaj dalejZ okazji Świąt Wielkanocnych najserdeczniejsze życzenia radosnych chwil spędzonych w gronie najbliższych życzy Proama ...
Czytaj dalej