Ponad 3 tysiące naklejek, promujących kulturalną jazdę, wręczyli policjanci kierowcom podczas Dnia Kulturalnego Kierowcy, zorganizowanego w ramach kampanii społecznej Wrzucam na luz. Kampania ta jest realizowana we współpracy Policji i firmy ubezpieczeniowej Proama. ...
Czytaj dalejDla tych kierowców, którzy jeżdżą brawurowo, cwaniakują i ryzykują, nie powinno być miejsca na naszych drogach. Piętnowanie zachowań niezgodnych z przepisami jest bardzo ważne, ale nie zapominajmy o tym, że równie głośny powinien być nasz sprzeciw wobec braku kultury i szacunku niektórych kierowców dla innych użytkowników dróg. ...
Czytaj dalejMniej brawury, cwaniactwa i ryzykanctwa, a więcej spokoju, wzajemnej sympatii i rozwagi – to przepis na zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Dla tych, którzy notorycznie łamią przepisy, nie powinno być tam miejsca.Bycie użytkownikiem dróg zobowiązuje, dlatego kierujący samochodami, motorami, rowerami i piesi, powinni na co dzień przestrzegać nie tylko przepisów ruchu drogowego,...
Czytaj dalejWczorajszy powrót do domu dla części kierowców z Warszawy zakończył się ewakuacją i zalanym samochodem. Co zrobić, gdy woda i emocje opadną, a nasze auto wymaga poważnego remontu.
Czytaj dalejProama uzyskała Wyróżnienie specjalne w konkursie Media i Marketing Polska w kategorii Marketer Roku 2013 oraz trzecie miejsce za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej w rankingu TNS Polska – Lampart 2013. ...
Czytaj dalejPoczątek maja przyniósł Proama sprzedaż 400-tysięcznej polisy. Co równie ważne, większość klientów w portfelu ubezpieczyciela posiada maksymalna – 70-procentowa – zniżkę bonus-malus. ...
Czytaj dalej