12 stycznia 2015

Złota statuetka Magellan Awards 2014 dla Proama

Teaser Złota statuetka Magellan Awards 2014 dla Proama

Kampania „Wrzucam na luz“ realizowana przez Proama we współpracy z agencją social media Think Kong, została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Magellan Awards, organizowanym przez amerykańską organizację LACP, zrzeszającą profesjonalistów z branży marketingowej. ...

Czytaj dalej
23 października 2014

Proama partnerem akcji Bezpieczny, bo widoczny

Dzisiaj - konferencją prasową w siedzibie Komendy Głównej Policji – rozpoczęła się kampania społeczna: "Bezpieczny, bo widoczny", której celem jest promowanie noszenia odblasków przez pieszych, szczególnie dzieci. ...

Czytaj dalej
08 września 2014

Proama rozdaje odblaski

Od 31 sierpnia br. noszenie odblasków przez pieszych po zmroku w terenie niezabudowanym jest obowiązkowe. Celem tego przepisu jest poprawa bezpieczeństwa pieszych. W związku z tym Proama rusza z akcją wyposażania pieszych w odblaski. ...

Czytaj dalej
17 kwietnia 2014

90 tys. osób popiera kulturę na drodze

Teaser 90 tys. osób popiera kulturę na drodze

Już 90 tys. osób poparło kulturalne zachowanie na drodze na stronie kampanii społecznej „Wrzucam na luz” na Facebooku. Organizatorem kampanii jest firma ubezpieczeniowa Proama, a patronat nad nią sprawuje Komenda Główna Policji. ...

Czytaj dalej
22 stycznia 2014

Kulturalnie na ferie

Teaser Kulturalnie na ferie

Nie tylko przestrzeganie przepisów Kodeksu Ruchu Drogowego, ale również zasad kultury oraz odpowiedzialność za innych użytkowników dróg, ma wpływ na nasze bezpieczeństwo i komfort jazdy. Policja i firma ubezpieczeniowa Proama ponownie przypominają o potrzebie zachowania kultury i szacunku kierowców dla innych na drogach, organizując akcję „Kulturalna jazda na ferie” w ramach kampanii Wrzucam na luz.

Czytaj dalej
26 listopada 2013

Pracownicy Proama ustanowili Rekord Guinnessa

Teaser Pracownicy Proama ustanowili Rekord Guinnessa

W obecności sędzin z Kapituły Rekordu Guinnessa, w piątek 22.11.2013 w Lublinie pracownicy Proama ułożyli największy wzór samochodu z ludzi. Nie był to jednak zwyczajny samochód, ale samochód z logo kampanii Wrzucam na luz. W ten sposób pracownicy Proama ustanowili Rekord Guinnessa.

Czytaj dalej