Od 9 stycznia agenci ubezpieczeniowi Generali i Proama mogą korzystać z nowych funkcjonalności portali Merkury+ i ProAgent+.
Zmiany wprowadzono w trzech obszarach: aneksowanie polis, zmiany na pulpicie portali, ubezpieczenia komunikacyjne.
Zaledwie kilka tygodni temu zaktualizowaliśmy aplikacje sprzedażowe dla agentów Generali i Proama, a już dzisiaj wprowadzamy nowości w portalach sprzedażowych Merkury+ i ProAgent+. To kolejny krok w strategii upraszczania oraz digitalizowania procesów sprzedażowo-obsługowych i na pewno nie ostatni. Jest to dla nas niezwykle ważny aspekt, a rozwiązania najczęście powstają we współpracy z naszymi agentami. Daje nam to pewność, że odpowiadają one na ich potrzeby i realnie wpływają na komfort ich pracy – mówi Adam Malinowski, członek Zarządu Generali TU SA.
Aneksowanie polis
Dzięki aktualizacjom w portalach Merkury+ i ProAgent+ agenci ubezpieczeniowi mają możliwość aneksowania polis komunikacyjnych, mieszkaniowych, dla firm oraz rolnych. Nowa funkcjonalność pozwala im na wprowadzanie zmian w danych np. dodanie współwłaściciela pojazdu, dokupienie ruchomości domowych, przez cały okres trwania polisy. Ponadto przez 30 dni od początku obowiązywania ubezpieczenia istnieje możliwość rozszerzenia w portalach zakresu ubezpieczenia, np. dokupienia opcji dodatkowych, zmiany adresu miejsca ubezpieczenia oraz podwyższenia sumy ubezpieczenia.
Limit czasowy nie obowiązuje w ubezpieczeniach firmy co oznacza, że można zmieniać zakres ubezpieczenia oraz dodać nowe PKD w trakcie trwania polisy. Aneksowanie jest również dostępne dla polis zawartych w 2017 r. i w 2018 r.
Zmiany na pulpicie portali
Na pulpicie portali Merkury+ i ProAgent+ pojawiły się nowe informacje. Agenci ubezpieczeniowi mogą na nich zobaczyć prezentację terminów rozliczenia gotówki i wykorzystanie limitu zebranej gotówki. W portalu widoczny jest również status opłacenia inkasa zbiorczego, dzięki czemu agenci mogą sprawdzić w informacjach o polisie czy wpłata została zaksięgowana.
Ubezpieczenia komunikacyjne
W zaktualizowanych portalach Merkury+ i ProAgent+ agenci mają dostęp do prezentacji atutów produktów na ekranie oferty. W ścieżce sprzedaży istnieje także możliwość dodanie nazwiska rodowego (panieńskiego).