19 września 2014

„Proama liderem wzrostu w OC”

155 % - to dynamika wzrostu udziału Proama w rynku OC w I półroczu 2014 według wyliczeń Dziennika Ubezpieczeniowego. W rankingu redakcji Proama zajmuje obecnie szóste miejsce pod względem zebranego w tym okresie przypisu składki.

            Dziennik Ubezpieczeniowy dokonał obliczeń na podstawie składek odprowadzanych do UFG. Z szacunków redakcji wynika, że udział Proama w rynku ubezpieczeń OC posiadaczy pojazdów mechanicznych wzrósł z 2,6% na koniec I półrocza 2013 do 4% w czerwcu br. To dało ubezpieczycielowi awans aż na szóste miejsce, wśród 28 towarzystw, oferujących ubezpieczenia komunikacyjne, które znalazły się w rankingu. Taki wzrost sprawił, że Dziennik Ubezpieczeniowy po raz kolejny określił Proama jako najdynamiczniej rozwijającą się firmę ubezpieczeniową w Polsce:

Najbardziej dynamicznie rozwijającym się ubezpieczycielem, również tradycyjnie w ostatnim okresie, była Proama, (…) osiągając 177 mln zł. Z tej kwoty aż 59 mln zł to wzrost w stosunku do I półrocza 2013. (…) Dynamika udziału w rynku wyniosła 155%.” – napisał Dziennik Ubezpieczeniowy w artykule zatytułowanym: „Proama liderem wzrostu w OC”.

- Za tak dobre rezultaty podziękowania należą się agentom, którzy generują ponad 80% naszej sprzedaży. Jesteśmy bowiem tradycyjną firmą z nowoczesnymi rozwiązaniami, a multikanałowy model sprzedaży to jeden z bardzo ważnych elementów naszej strategii. Dziękuję również całemu zespołowi Proama, którego ciężka praca i doskonała współpraca sprawiają, że codziennie z optymizmem przychodzę do pracy – mówi Łukasz Jadachowski, Dyrektor Generalny Proama.

            Dziennik Ubezpieczeniowy zwrócił uwagę na jeden z wielu elementów działalności Proama: - Proama zyskuje rynek doskonałymi kampaniami marketingowymi. Ostatnia i radiowa, i telewizyjna to fantastyczny majstersztyk doskonale wykorzystujący największą słabość polskiego rynku komunikacyjnego - oparcie decyzji klienta na wyborze multiagenta – pisze Marcin Broda, Redaktor Naczelny Dziennika Ubezpieczeniowego w komentarzu do artykułu.

            Efektywność biznesowa działań reklamowych Proama została również doceniona przez najlepszych marketingowych ekspertów – ubezpieczyciel po raz kolejny został nominowany do nagrody Effie, której głównym kryterium oceny jest właśnie efektywność.