Już 300 pracowników jest zatrudnionych w Proama, a firma kontynuuje proces rekrutacji, głównie do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta w Lublinie.
W najbliższych miesiącach ubezpieczyciel będzie powiększać zespół obsługi Klienta, wsparcia Agentów i sieci Sprzedaży Agencyjnej oraz likwidacji szkód i zespół programistów IT. Proces rekrutacji w Proama składa się z kilku etapów: kandydaci spotykają się z bezpośrednim przełożonym, specjalistą ds. rekrutacji, a także rozwiązują testy.
- Proces ten może się niektórym wydawać skomplikowany, ale chcemy znaleźć najlepszych kandydatów na rynku oraz z doświadczeniem i umiejętnościami jak najlepiej dopasowanymi do wymagań danego stanowiska – mówi Katarzyna Goral, Kierownik ds. Kadr. - O naszych pracownikach myślimy bowiem w perspektywie długoterminowej. Z tymi, których zatrudniamy, chcemy współpracować długofalowo, umożliwiając im rozwój.
Proama zapewnia pracownikom m. in. umowę o pracę oraz wynagrodzenie złożone z pensji podstawowej i atrakcyjnej premii, uwzględniającej efekty pracy. W ramach rozwoju pracownika przewidziane są szkolenia dopasowane do potrzeb danego stanowiska i planów firmy, ale także możliwość awansu. W Proama poszukiwanie kandydatów na wiele stanowisk rozpoczyna się od rekrutacji wewnętrznej. Dzięki temu tylko w minionym roku w Proama awansowało aż 35 osób.
- Rozwój naszej firmy opieramy na filozofii, w której wkład w budowanie firmy ma każda zatrudniona w niej osoba, niezależnie od zajmowanego stanowiska. Słuchamy ludzi, którzy u nas pracują, mają ciekawe pomysły i inne spojrzenie na otaczające ich miejsce pracy i wykonywane zadania. Każda inicjatywa nie pozostaje bez echa, a niejednokrotnie osoba angażująca się w projekty jest zauważana i doceniana. Mocno wierzymy w to, że sukces Proama to tak naprawdę sukces każdego naszego pracownika – wyjaśnia Bogumił Perzyna, Dyrektor Sprzedaży w Proama.
Od przyszłych pracowników Proama oczekuje przede wszystkim zaangażowania i odpowiedzialności za powierzane zadania. Liczy się kreatywność i szukanie niestandardowych rozwiązań.
Proama zatrudnia już ponad 300 pracowników, z czego aż 220 w Ogólnopolskim Oddziale Obsługi Klienta w Lublinie. W bieżącym roku zamierza zatrudnić w Lublinie ponad 50 osób. Rekrutowane są również osoby do pracy w Warszawie.